Lubisz grać w gry? Dostac sie na nastepny poziom? Zdobyć kolejne hasło?
Odpowiedz na wszystkie pytania brzmi: Tak? Doskonale, bo nie potrzebujesz więcej aby brać udział w wyjątkowym festiwalu. Na festiwal Logged-In nie potrzebujesz wcale namiotu, ani krzeseł kempingowych. W czasach wirusa korona i tak najlepiej jest zostać w domu! Wszystko czego potrzebujesz to Twój komputer lub konsola do gier. Więc złap za kontroler i usiądź swobodnie przed Twoim ekranem.
Na festiwalu Logged-In, firma Home United i niemiecka drużyna e-sportowa Unicorns of Love uzupełniają Hashtag „stayhome“ o #gametogether i w ten sposób wzywają do wspólnej gry. Nieważne, czy walczysz z hordami zombie, wrogimi wojskami, czy z przeciwną drużyną piłkarską na konsoli lub na komputerze – walcz z nami! Zamiast grać samemu, chcemy zmotywować każdego gracza do przyłączenia się do akcji – wbrew samotności i w imieniu społeczności. I tak to wygląda:
Niestety, nie każdego stać na to, aby pozostać w domu i grać w gry. Istnieje wiele grup zawodowych, które z powodu i pomimo kryzysu robią wszystko, aby osiągnąć obecnie te najlepsze wyniki. Ponieważ ci ludzie utrzymują realny świat w ruchu, my wchodzimy w świat wirtualny w słuszną sprawą na celu. Na stronie unicornsoflove.com/logged-in-festival/ istnieje możliwość oddania hołdu wszystkim „Heroes of Corona“ i przekazania darowizny na rzecz wszystkich bohaterów tego kryzysu. Cała suma trafi w 100% do rąk bohaterów i bohaterek codziennego życia. Otrzymają oni prezenty ze zebranych pieniędzy lub w inny sposób wyrazimy naszą wdzięczność. Możliwe są również eventy, które mają na celu przynieść radość poszkodowanym pomocnikom po kryzysie wirusa korona. Oczywiście możecie też przedstawić własne pomysły na uhonorowanie bohaterów.
Oprócz coraz większej liczby celebrytów, firma Edel-Optics wspiera także ten charytatywny ruch e-sportowców. Za każde zamówienie, które wpłynie do nas w przeciągu najbliższych 1,5 tygodni, przekażemy kwotę 5 euro na konto Caritas International. Jednak to jeszcze nie wszystko – także ty możesz skorzystać pod hashtagiem #loggedin poprzez codziennie losowanie pary okularów dla najlepszej treści. Może to być zabawna scena z jakieś gry, znakomity film z kibicowaniem lub jakieś wyjątkowe osiągnięcie w grze. Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy wstawić filmik na stronach: Instagram, Facebook albo Twitter i oznaczyć wpis tagiem @Edel-Optics i @logged.in.festival. Przy odrobinie szczęścia nagrodzimy Twój filmik okularami. Więc #stayhome i zaloguj się na festiwalu Logged-In!