DG6125/252587 Okulary przeciwsłoneczne
Tymi okularami możesz uzupełnić swój wizerunek o dodatek ekstraklasy. Zgodnie z mottem Edel-Optics „SEE AND BE SEEN” będziesz błyszczeć jak gwiazda zrobisz wrażenie w każdym towarzystwie. Z nowymi okularami
Dolce & Gabbana możesz pokazać, ze jesteś trendy. Ta renomowana marka ustala kryteria w bieącym sezonie 2019. Jakiś inny kolor bardziej pasuje do Twojego ulubionego ubioru? Zapoznaj się także z innymi wariantami DG6125 marki Dolce & Gabbana z naszego asortymentu kolekcji 2018 oraz 2019.
Kanciaste i mocne, jeśli chodzi o materiał i wykonanie: Te okulary dla
mężczyzny reprezentują sobą stylow design i pewność siebie. Przy pełnych oprawkach szkła są całkowicie otoczone ramką. Ten, kto nosi okulary z przekonania, tylko w wyjątkowych przypadkach zdecyduje się na inne rozwiązanie. Okulary
panoramiczne to dosłownie instytucja w dziedzinie okularów sportowych. Pasują idealnie do twarzy podłużnej i z cala pewnością przyciągają uwagę. Jedyna ich wadą jest to, że nie występują w wersji okularów korekcyjnych. Okulary z tworzywa sztucznego, tak jak te, łączą trwałość z komfortem noszenia. Model DG6125 układa się niezwykle przyjemnie na nosie i uszach.
Czarne okulary powinien posiadać każdy. Można je ze wszystkim połączyć i uszlachetniają każdy styl. W pracy, w klubie czy podczas fashion week -
czarny zawsze pasuje.
Szare okulary to klasyk w dziedzinie okularów przeciwsłonecznych. Przez to, ze nie zmieniają prawie pola widzenia, są szczególnie praktyczne. Z powodu swoich doskonałych właściwości i nienagannej ochrony przeciwsłonecznej
UV400, model DG6125, spełniając wygórowane warunki, zalicza się do profesjonaistów.
Kolejna wysyłka jest już w drodze i tym samym, Twoje okulary
Dolce & Gabbana będą wkrótce ponownie dostępne. Niesamowicie korzystna cena rekompensuje niewielki czas oczekiwania. Ponieważ Edel-Optics jest rajem, dla wszystkich poszukiwaczy okazji cenowych, u nas możesz dokonać zakupu tego top modelu w niezwykle atrakcyjnej cenie. To, co w innych sklepach online nazywane jest promocją, u nas jest po prostu standardem.